Sex bez zadyszki

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie przed tym kłopotem. Rzecz jasna – im później, tym lepiej, ale jednak… Bo na razie wszystko jest wporządku, ale słyszałeś tu i ówdzie, iż można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś w tym stylu. Ciebie to co prawda nie dotyczy, jeszcze by tego brakowało, jesteś w znakomitej formie, ale tak na wszelki wypadek – warto być zorientowanym w problemie.
W pewnym wieku z rozmarzeniem zaczynamy przypominać sobie młode lata. Wszystko było wtedy piękne, proste i łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak choćby opisywana tutaj erekcja. Miało się „naście” lat i twoim kłopotem było raczej to, jak zataić przed otoczeniem permanentną ochotę na seks. Proszony do tablicy w szkole wstydziłeś się czasem wyjścia przed klasę, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś „namiot w spodniach”. A wszak nawet o niczym podniecającym nie potencja
dumałeś… Ot, tak, nie wiadomo skąd. Upłynęło 25 lat i – proszę – sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
indeks1

Pierwsza porażka

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia albo wieczora twój penis odmawia współpracy – wpadasz w czarną rozpacz. I nie jesteś odosobniony. Prawdopodobnie twoja partnerka również – może odebrać to jako znak, iż przestała być pociągająca, lub iż zdradzasz ją oraz jesteś przemęczony albo zaspokojony i już zaspokojony seksualnie. Pretekst do kłótni kamagra tanio
albo cichych dni świetny, a ponad to osobista klęska i utrata męskiej pewności, wściekłość na siebie samego – po całości tragedia prosto z brazylijskiego serialu. Stop! Tak być nie musi.

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Dostrzegłeś pierwsze objawy choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby i skieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Z owoców bardzo najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać również dietetyka o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednak alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje fatalnie na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z odległości. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako osoba paląca z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra bez recepty

Dziewięć przepisów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma wypróbowanymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja ze stosunku była o wiele większa.

Prezentuje kilka prostych wskazówek, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie produkować hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania potwierdzają, że dotyk stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Rezultat jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona na słońcu może podnieść poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 procent – do takiego wniosku doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność i popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Organizuj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz troskliwy. Zauważyli oni, iż filmy miłosne zwiększają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 %. Największym twoim problemem będzie wyszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są dozorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie taka konieczność. Oprócz tego ziewanie powoduje, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa napływa większa ilość krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z owocu granatu
Codziennie pij szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, cialis tanio
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Prócz tego sprawia, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się wonią wanilii

Woń wanilii skutecznie zwiększa transport krwi do penisa – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa emitowanie fal alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej żenujące niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeśli mężczyzna spożywa za mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Tym samym powinno się włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć palenie

Nikotyna znajdująca się w papierosach może doprowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, utrudniając transport krwi do penisa. Pewne badanie wykazało, że już dwa papierosy mogą sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych ujemnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra tanio